Sory!

Jag har inte haft tid att blogga men nu ska jag börja igen :). Idag har jag träning och ingen löpning :) fast det är typ
-20 grader ute så är jag ändå lite glad :) eftersom det inte blev någon löpning. Idag kommer Twilght det är mina kusiners hund vi ska passa den över låvet. Imorron slaggar Julia här vi måste passa hundarna. Det ska bli mysigt äta god mat och kolla på en film ligga och gosa med hundarna och köpa någon god glass elr godis hur mysigt låter inte det?
Imorron iaf så har vi tema dag vi ska jobba med kläder och mode det skka kul :) . Juste var inne på Evas blogg och såg att hon hadde lagt ut top 3 som jag, Eva och Alida sa att vi skulle göra så tänkte också göra det nu :) .
1a Chad michael Murray ;)
2a Taylor Lautner
Magrutor! ;)
3a Visste inte riktigt vem jag skulle ta men det blev Coondy Longo ;)
Cody Longo resimleri
Cody Longo resimleri
Snygga va?
Men nu ska jag kolla lite på tv.
Puss / A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0